Zaradi velikih političnih in gospodarskih sprememb v tem času smo morali spremeniti prvotno zastavljene cilje. Z izgubo jugoslovanskega trga smo se osredotočili na slovenski trg in spremenili strategijo poslovanja in osvajanja trga. Zaradi dobrih nabavnih virov, razvejane potniške mreže in fleksibilnosti podjetja smo v tem obdobju pridobili velik tržni delež na slovenskem trgu na področju našega prodajnega asortimana. Po letu 2000 smo se odločili za diverzifikacijo poslovanja. Ločili smo prodajni program na dva segmenta in sicer: prodajni program za gostince in prodajni program za oskrbovanje trgovskih verig in manjših trgovin s ponudbo vse za dom. Gostincem smo se približali s postavitvijo mreže cash&carry-jev. Najprej v Ljubljani leta 2003, potem pa postopoma še v Mariboru, Celju, Kopru in Novem Mestu.
Zaradi majhnosti slovenskega trga smo kljub nestabilni politični in gospodarski situaciji priložnosti iskali tudi na trgih jugovzhodne Evrope. Najprej z internacionalizacijo, potem pa s postavitvijo lastne mreže. V Bosni in Hercegovini smo leta 2001 ustanovili podjetje Alpeks Sarajevo, d.o.o., ki je danes specializirano samo za oskrbovanje gostincev. V Beogradu je podjetje Gastromaster d.o.o. eden izmed vodilnih dobaviteljev horeca sektorja kupcev. Oskrbujejo svetovno znane verige hotelov, restavracije in tudi manjše gostinske kupce. Na Hrvaškem leta 2017 ustanovljeno podjetje Alpeks gastro d.o.o. s svojo Cash & carry enoto v Zagrebu, zagotavlja zalogo blaga vsem nivojem gostincem, predvsem pa se zaposleni odlikujejo s svetovanjem pri nakupu blaga, tako kot tudi v vseh naših ostalih poslovnih enotah. V Črni Gori in Makedoniji nas zastopajo naši poslovni partnerji.
Odraz kvalitete poslovanja vseh naših družb so naše reference. Poznavanje blaga, širina asortimana, strokovni nasveti, kvaliteta storitve in bližina kupcu so naši največji aduti pri oskrbovanju gostinskih in maloprodajnih kupcev.