Artikli, ki so na zalogi, bodo odposlani naslednji delovni dan po prejetem naročilu. Dostavo omogoča Pošta Slovenije d.o.o., ki si pridržuje pravico dostave 1-3 delovne dni (praviloma so pošiljke dostavljene naslednji dan po oddaji). V primeru, da izdelki niso na zalogi, vas bomo obvestili o nameravanem roku dostave.
Dostava velja za področje Slovenije. Za hitrejšo dostavo ali dostavo izven države Slovenije se je potrebno dogovoriti po telefonu oziroma elektronski pošti.
V nobenem primeru trgovec ni odgovoren za prekoračen rok dostave. Dostava se izvrši na naslov, ki ste ga navedli ob prijavi ali naročilu. V primeru, da vas ob času dostave ni na naslovu, Vam bo dostavljalec pustil obvestilo o prispeli pošiljki. V primeru, da zaloga poide, vas bomo o tem nemudoma obvestili in vam predstavili ostalo ponudbo ali vam sporočili dobavni rok za naročene artikle.
Pogodbeni partner za dostavo pošiljk je Pošta Slovenije, vendar si ponudnik pridržuje pravico izbrati drugo dostavno službo, če bo s tem lahko naročilo izpolnil bolj učinkovito.
STROŠEK DOSTAVE
Za naročene izdelke v vrednosti do 100,00 EUR (z DDV) stroške dostave krije naročnik – 4,00 EUR (z DDV). Pri nakupu nad 100,00 EUR (z DDV), pa strošek dostave v celoti krije Alpeks d.o.o..
V primeru, da izberete storitev plačila po povzetju vam dodatno zaračunamo 1,84 EUR. Znesek se informativno prikaže v končnem obrazcu za oddajo naročila. Če se želite znesku provizije izogniti, priporočamo, da izberete način plačila po predračunu.
ČAS DOSTAVE
Dostava se vrši med tednom praviloma v dopoldanskem času do 16.00 ure na naslov, ki ga vnesete ob oddaji naročila. Če ste ob nakupu za način plačila izbrali gotovinsko plačilo ob prevzemu, prosimo poskrbite, da bo imel prejemnik pošiljke pri sebi dovolj gotovine za plačilo odkupnine. Če vas v času dostave ni doma, bo dostavljalec Pošte Slovenije pustil obvestilo o prispeli pošiljki, blago pa vas bo čakalo za prevzem na najbližji poštni enoti.
HITROST DOSTAVE
Kako hitro bo naročeno blago pri vas, je odvisno od številnih dejavnikov. Če katerega od naročenih artiklov nimamo na zalogi, bo vaša pošiljka odpremljena isti dan, ko artikle prejmemo na zalogo. Naši komercialisti vas bodo preko e-pošte obvestili, če artikla ni na zalogi in o predvidenem dobavnem roku. Dostavo opravi dostavna služba, praviloma naslednji delovni dan od dneva odpreme, vendar najkasneje v roku treh delovnih dni.
OBRAVNAVA POŠKODOVANIH POŠILJK (ODŠKODNINA)
Če ste ob prevzemu pošiljke opazili da je ovojnina pošiljke poškodovana ali odprta zahtevajte da se naredi zapisnik o poškodovani pošiljki (v kolikor le ta že ni priložen pošiljki). V kolikor je bilo z zunanjo embalažo vse v redu in ste naknadno pri odprtju ugotovili, da je vsebina pošiljke poškodovana, o zadevi čim prej obvestite pošiljatelja oz. svojo pošto. Potrebno je narediti zapisnik o poškodovani pošiljki (obvezno morate imeti original embalažo in celotno vsebino pošiljke). Zapisnik mora biti narejen v roku 30 dni po vročitvi paketa. Zapisnik je potreben zaradi uveljavitve odškodninskega zahtevka.
Spletna trgovina: +386 3 428 47 11
CC Celje: +386 3 428 47 41
CC Ljubljana: +386 1 520 93 66
CC Maribor: +386 2 480 12 88
CC Koper: +386 8 205 73 12
CC Novo Mesto: +386 8 20 59 712
Projektna pisarna: +386 3 428 47 08
SPLETNA TRGOVINA
gastro@alpeks.si | |
+386 3 428 47 11 |